هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درب ضد سرقت حک شده رونو مدل C406

درب ضد سرقت حک شده رونو مدل C406،محصولی بینظیر از رونو درب بوده که علاوه بر کیفیت بالا چشم نوازی به شدت بالایی دارد. این درب بخصوص ویژگی های خاص خودش را داشته از جمله:

  • زیبایی وسبک مدرن
  • سازگاری با نماهای مختلف
  • ساخته شده از متریال با کیفیت و درجه یک
  • قابلیت نصب امکانات لوکس
  • و…

در ادامه با ما همراه باشید تا این درب مدرن را زیر ذربین ببریم.

کد محصول: c-406

ویژگی‌های محصول

  • رویه: روکش ترکیبی سفید و گردویی
  • دستگیره: 80 سانتی متر
  • ابعاد استاندارد: 114*214
    • ضخامت ورقه لنگه و چهارچوب: 1/5 میلی متر
    • قفل ها: کاله ترک اصلی و ضمانت دار
    • ورق داخلی: سراسری
    • چهارچوب: مشکی و کوره ای

امتیاز کاربران

بدون دیدگاه

محصول در دسترس و آماده خرید است.

17.900.000 تومان

توضیحات

درب ضد سرقت حک شده رونو مدل C406

زیبایی و کیفیت

درب ضد سرقت حک شده رونو مدل C406 با ظاهری زیبا و شیک از روکش ترکیبی سفید و گردویی ساخته شده است. طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت برتر این درب، علاوه بر ایجاد زیبایی در فضای محیط، امنیت بالایی را نیز فراهم می‌کند.
با استفاده از این درب، می‌توانید از حفاظت لازم برای خود و خانه خود لذت ببرید و به راحتی از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری کنید. این درب نه تنها ابزاری برای افزایش امنیت، بلکه یک اثر هنری زیبا نیز در محیط شما ایجاد خواهد کرد.

مظهر امنیت و نفوذناپذیری

این درب ضد سرقت با ظاهری زیبا اما بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است. ویژگی‌های امنیتی درب ضد سرقت حک شده رونو مدل C406 شامل ترکیبی از جنس‌های فلزی مقاوم، قفل‌های پیچشی پیشرفته و سیستم‌های قفل‌بندی پیچیده است که از نفوذ ناپذیری آن اطمینان حاصل می‌کنند.
همچنین، ساختار محکم و ضدضربه این درب، از تلاش‌های دستبردزنان برای ورود به داخل خانه جلوگیری می‌کند. این درب با استانداردهای امنیتی بالا ساخته شده است و امکان نفوذ آسان به داخل خانه را به حداقل می‌رساند.
به‌طور کلی، این درب ضد سرقت نه تنها امنیت خانه شما را تضمین می‌کند، بلکه به شما احساس آرامش و اطمینان در محیط خانه خود را القاء می‌کند.

قابلیت نصب امکانات لوکس

بله، درب ضد سرقت حک شده رونو مدل C406 با امکانات لوکس و پیشرفته قابلیت نصب امکانات اضافی را داراست. این امکانات از جمله سیستم‌های قفل‌بندی هوشمند، سیستم‌های تشخیص اثر انگشت یا تشخیص تصویری و دیگر امکانات امنیتی پیشرفته می‌توانند به درب اضافه شوند.
این درب طراحی شده است تا امکان اضافه کردن امکانات امنیتی بیشتر را فراهم کند و از طریق این امکانات، امنیت و راحتی شما را بهبود بخشد. از این رو، با اضافه کردن امکانات لوکس و پیشرفته به این درب، می‌توانید امنیت خانه خود را به سطح بالاتری برسانید و از امکانات راحتی و زیبایی آن بهره‌مند شوید.

یراق الات و قفل های برند:قلعه ای غیرقابل نفوذ

درب ضد سرقت حک شده رونو مدل C406، با یراق‌الات و قفل‌های برندی که دارد، خانه تان را به یک قلعه امن تبدیل میکند. این درب با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و دیزاین شیک خود، احساس امنیت و آرامش را به شما القا می‌کند.
با یراق‌الات و قفل‌های برندی که بر روی این درب نصب شده‌اند باعث شده است که حتی برای سارقان حرفه‌ای نیز غیرقابل نفوذ باشد.
از زیبایی، امنیت و راحتی این درب لذت ببرید و خانه خود را به یک قلعه امن و دل‌پذیر تبدیل کنید.

چرایی خرید درب ضد سرقت حک شده رونو مدل C406

1. امنیت بالا: این درب با یراق‌الات و قفل‌های برند و تکنولوژی‌های پیشرفته، امنیت بالایی برای خانه شما فراهم می‌کند و از نفوذ افراد غیرمجاز جلوگیری می‌کند.
2. زیبایی و طراحی شیک: این درب با دیزاین شیک و زیبا، جلوه‌ی زیبایی به خانه شما می‌بخشد و ظاهری خوشایند به محیط خانه شما می‌دهد.
3. اطمینان و آرامش: با داشتن این درب ضد سرقت، احساس امنیت و آرامش بیشتری خواهید داشت و می‌توانید با اطمینان بیشتری در خانه‌تان زندگی کنید.
4. مقاومت و دوام: این درب با استفاده از مواد با کیفیت و با دیزاین محکم، مقاومت و دوام بالایی دارد و برای مدت طولانی از خانه شما محافظت می‌کند.
5. ارزش افزوده: خرید این درب ضد سرقت، به عنوان یک سرمایه‌گذاری در امنیت و ارزش خانه شما است که به طولانی مدت به شما بازخورد مثبت خواهد داد.

رونو درب

توضیحات تکمیلی

رویه

روکش ترکیبی سفید و گردویی

دستگیره

80 سانتی متر

ابعاد استاندارد

114*214

ضخامت ورقه لنگه و چهارچوب

1/5 میلی متر

قفل ها

کاله ترک اصلی و ضمانت دار

ورق داخلی

سراسری

چهارچوب

مشکی و کوره ای

دیدگاه کاربران
افزودن نظر جدید
هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

0 امتیاز
از 0 نقد و بررسی کاربران
0
0
0
0
0
با نوشتن نظرات، دیگران را برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.